2016. augusztus 22., hétfő

Ahol én kenegetek













Már egy ideje érik a gondolata egy "krémes" blognak, ahol minden olyan terméket felvonultatok amit kipróbáltam, vagy kipróbálnék.

Akik sminkes, szemhéjtussal húzott, rúzsozott és körömlakkos posztokat kedvelik azok lapozzanak. Sosem sminkeltem, energiám és ügyességem sincs hozzá.

Egy bizonyos kor után sajnos áldoznunk kell a bőrünkre. Személy szerint a húszas éveim közepéig elegendő volt egy tégely jó illatú Dove vagy Nivea krém. Ezt kentem aztán arcra, testre és ennyi. Aztán a kor, és bőröm  változása, (hiányai) a drogériák felé tereltek. Manapság nehéz hűnek lenni egy-egy márkához mikor kis túlzással napi szinten jelennek meg az új termékek és hálózatok. Ebben rengetegben próbálok én kiigazodni és megtalálni azokat a termékeket amelyek nemcsak a testemnek de a lelkemnek is jót tesznek.

Tesztelésre fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése